22 september

I morgon blir det en tur till familjen Jonkman eftersom Anton fyller år i dag. :) Tyvärr så gick min käre farfar bort i måndags - cirka tre veckor innan sin 88-årsdag - så på söndag ska jag försöka ta mig till kyrkan för att tända ett ljus :'( Den gångna lördagens förmiddag spenderades hemma hos Matilda, Calle och lilla Tyra för att några dagar sent fira Matildas 29-årsdag. Äldste lillebror Micke, hans sambo Sofia och deras underbart söta dotter Ebba som föddes den tredje augusti, kom från Malmö och yngste lillebror Linus med sambo Isabell anlände från Halmstad. Det serverades en fantastisk brunch med bröd, ost, frukt, kallskuret och grönsaker och till dessert en grymt god mjuk kaka med jordgubbsfyllning. Under sammankomsten fick jag även veta att Linus och Isabell ska bli föräldrar för första gången den elfte februari nästa år - på Tyras ettårsdag - och dessutom ska de i början av nästa år flytta från sin nuvarande lägenhet i Halmstad till Kullavägen i Ängelholms södra utkant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0