Tandläkarbesök m. m.

I måndags förmiddag var jag på Folktandvården för att tandläkaren skulle sätta in en lagning i en av mina överkäkständer. Det är nämligen så att jag i februari tappade en bit av en lagning och då fick en provisorisk lagning insatt, vilken nu blev utbytt mot en fast lagning. Jag är dessutom kallad till tandhygienisten måndagen efter midsommar. En trevlig sak är att äldste lillebror Micke fyller år i morgon och vi skall fira honom på söndag eftermiddag. Därför har jag i dag varit i centrum och köpt present till honom. Sannolikheten är också stor att jag kommer att baka någon kaka att ta med och det ser ut som att det blir mjuk chokladkaka efter ett recept i bakboken "Sju sorters kakor", eftersom just den kakan har blivit väldigt omtyckt de gånger jag har bjudit på den vid kalas och sammankomster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0