"Öppen Scen" ...

... var gårdagskvällens inslag under det som var lägrets finalkväll. Vi samlades strax innan klockan sju i aulan för att se ett drygt tiotal fantastiska bidrag. Jag sjöng musikallåten "Kan man ha en solkatt i en bur?" till bäste Jörgens gitarrackompanjemang. Vi var bråda nöjda med framträdandet och efteråt sa Jörgen till mig att hans åsikt var att själva framträdandet gick ännu bättre än vad repetitionen tidigare under dagen hade gjort. I förmiddags avslutades lägret och även lägeravslutningen ägde rum i aulan. Därefter var det lunch följt av hemresa. Minn taxi kom punktligt och i skrivande stund har jag packat upp nästan alla kläder. Ett nyårsläger kommer at äga rum på Furuboda Kursgård över nyårshelgen och övre åldersgränsen för att få delta i det är 40 år så vi får se om jag anmäler mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0