Gårdagens temadag …

… var, precis som tidigare temadagar jag har upplevt på Furuboda Kursgård, helt fantastisk. Deltagarna var indelade i två grupper och min grupp samlades i aulan där två väldigt trevliga personer vid namn Jonas och Eugenia bland annat visade hur man kan skapa musik med IPads. Denna aktivitet varade fram till lunch, och efter lunch fick Jonas och Eugenia besök i aulan av den andra gruppen som innan lunch hade varit i idrottshallen. I idrottshallen fick vi tillsammans med en grupp från Skånes Dansteater testa dans i olika former. Klockan fyra var eftermiddagsaktivitererna slut och klockan fem var det middag i vanlig ordning. Under dagen hann jag också med att tillsammans med Jörgen öva min sång inför lördagens ”Öppen Scen”. Övning kommer dessutom att äga rum under lördag eftermiddag. Vid halv sju på kvällen samlades vi allihop i sporthallen för att se en mycket bra dansföreställning som Skånes Dansteater visade upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0