Annorlunda (och grymt bra) kvällsprogram!

Dagens kvällsprogram skulle ha bestått i ett motorcykelgäng, vars namn jag inte kommer ihåg, skulle ha besökt Furuboda. Detta blev dock inställt på grund av det mycket ostadiga vädret, men vi deltagare var ändå med om ett grymt bra kvällsprogram. Det började med att vi allihop samlades i aulan där lägerdeltagarna delades in Lag Röd, LagBlå, Lag Rosa och Lag Grön. Jag tillhörde det sistnämnda laget och kvällen började för vår del med att vi begav oss till sporthallen där vi besökte stationen ”Kasta boll i rockringar”. Från sporthallen gick vi vidare till ateljén där uppgiften var att lägga två otroligt avancerade pussel. Därefter gick vi till glasgången på internatet där det gällde att besvara ett antal gåtor som en lägerledare ställde. Mitt lags sista aktivitet för kvällen var att vi än en gång begav oss till sporthallen, denna gång för att köra rullstolsrace. Efter den sista stationen var det dags för kvällsfika och de som ville kunde även sjunga karaoke. Jag anmälde mitt intresse att uppträda och låten jag sjöng var dansbandet Helene & Gängets låt ”Tre små ord” som Calle Lösnitz och Calle Kindbom har skrivit. Under dagen har också anmälningslistorna till lördagskvällens ”Öppen scen” satts upp och jag har självklart anmält mitt intresse att medverka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0