Kalas för Mira och Elton

I förmiddags samlades jag, mamma, Mikael, Sofia, Matilda, Calle, Linus och Isabell hemma hos familjen Jonkman för att, som vi alltid gör dagarna runt Miras och Eltons födelsedagar, ha dubbelkalas. Det bjöds på plockmat av olika slag såsom grönsaker, kallskuret och amerikanska pannkakor. Dessutom fick Mira och Elton så klart öppna sina födelsedagspresenter som bestod av bland annat kläder. Jag hade köpt dem varsin ask Noblesse och två lotter vardera - och turligt nog fick båda vinst på den ena av sina lotter. Till fikat bjöds det på superd kladdkaka samt mina hembakta bondkakor. Jag kommer sannolikt att baka mer den kommande veckan eftersom vi även kommer att spendera julafton hos familjen Jonkman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0