29 april ...

... det vill säga min födelsedag, har varit en helt fantastisk dag. Nuär jag skriver detta är jag precis hemkommen efter att ha tillbringat några timmar hos familjen Jonkman där även Matilda och Calle var med, medan Micke och Linus samt deras respektive hade annat för sig. Vi som var samlade började med att äta potatisgratäng, grillad korv och sallad, och innan desserten serverades fick jag öppna mina presenter som bland annat bestod av en akbok och en handväska. Desserten bestod av två olika chokladglaserade glasstårtor. I morgon är det valborgsmässoafton och det blir förhoppningsvius en lugn dag. På söndag, det vill säga första maj, är det återigen dags för högmässa i kyrkan och jag tror att det kommer att bli en sväng dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0