Karaoke och musikquiz ...

... stod på programmet när vi igår inleddekvällsprogramnet med att samlas vid utescenen där ett knepigt men roligt musikquiz arrangerades. Därefter var det dags för kvällsfika och karaoke i matsalen. Jag äntrade scenen två gånger och sjöng först ”Du måste finnas”, en låt jag tycker att jag fixar bättre för varje gång och även publiken verkade nöjd. Andra låten var, som så ofta när jag uppträder, en Carl Lösnitz-låt, nämligen en norskspråkig ballad med titeln ”Sterk”. Nu är det snart dags för intressegrupper. Vid tvåtiden i eftermiddag kommer dessutom ateljén att ha öppet för dem som vill skapa och jag kommer definitivt att gå dit. Kvällsprogrammet är i dag förlagt till Strandstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0