Furubodaläger igen ...

... och det var helt underbart att vara tillbaka. Vi är i år 20 deltagare på varje läger vilket är avsevärt färre än det har varit tidigare år, men anledningen till det reducerade deltagarantalet är att vi ska kunna hålla avstånd. Indelningen de valbara intressegrupperna ser också olika ut i år, jämfört med tidigare års cirka fem grupper där bland annat skapande och musik har stått på listan, så är årets intressegrupper endast tre till antalet och dessa är ”Gott & Blandat - Inne”, vilken är den jag har valt, samt ”Gott & Blandat- Ute” och ”Musik”. Under en eftermiddag kommer dessutom Furubodas pysselatelje att ha öppet för de deltagare som vill gå dit och skapa diverse saker och den chansentar jag ju definitivt. Nu har jag även anmält mig till ptogrampunkten ”Öppen Scen” som äger rum under lägrets sista kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0