Ett antal fantastiska uppträdanden ...

... ägde tidigare i kväll rum på Furubodas utescen. Efter min repetition tidigare under dagen tillsammans med Martin kände jag mig mer än redo när det var min tur att gå upp på scenen. När jag väl kommit upp visade det sig att Martin glömt ackordpapperet i det rum i skolbyggnaden där vår repetition ägt rum så han fick springa in och hämta det medan vi andra väntade. Under tiden han var borta passade jag på att introducera låten för publiken. Efter en stund var Martin tillbaka så att vi kunde framföra vårt nummer. Jag var själv väldigt nöjd vilket också Martin och publiken verkade vara. Detta var första gången Martin kompade mig - Jörgen Lithell som annars brukar ackompanjera min sång kommer nämligen inte till Furuboda förrän senare i sommar. Bland de andra som uppträdde fanns Julia Torefalk som framförde en egen version av”Hallelujah” samt Sophia Isaksson med Lasse Stefanz’ låt ”Huaröd”. Alla som uppträdde var väldigt duktiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0