Tack för en fantastisk julafton ...

... alla som var med hos familjen Jonkman igår! Jag anlände till Lisa, Anton och barnen ungefär vid halv tre efter att först ha varit i ett ärende nere i centrum och sedan ha begett mig hem för att byta om till finkläder. När jag anlände till Abborrgränd var alla redan samlade - förutom jag, mama och familjen Jonkman var Mickes sambo Sofia och Linus' flickvän Isabelle med under kvällen. Det första vi gjorde var givetvis att fika och kolla på Kalle Anka. Jag tycker att årets julvärd Tareq Taylor skötte sitt uppdrag alldeles lysande. Efter programmet var det dags för julmat och lite senare på kvällen kom tomten och delade ut paket varefter julklappsöppnandet tog vid. Jag hade köpt böcker till nästan alla och alla blev glada fölr vad jag gav dem. Matilda och hennes sambo (som inte var med under kvällen) kommer i början av 2022 att flytta till ett nybyggt småhus i Vejbystrand så min julklapp till henne var en sockerkaksform. Den julklapp jag blev allra gladast för var en ny kaffebryggare. Förutom den fick jag bland annat en del pengar och en påse med olika sorters Werther's Original som tillhör mitt absoluta favoritgodis. Vid cirkahalv tio på kvällen var det dags att bege sig hemåt. Under de dagar som Furubodas nyårsläger skulle ha pågått kommer jag bland annat att ha en digital konstutställning på min Facebook-sida så det blir en del akvarell- och akrylmålande under mellandagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0