Julmarknad i Ängelholms Hembygdspark ...

... arrangerades för några veckor sedan, närmare bestämt lördagen den 20 november. Det var riktigt trevligt att gå runt och kolla in vad som fanns till försäljning. I vimlet träffade jag på min kompis Sophia Isaksson som åkt från Åstorp för att besöka julmarknaden. Hon kommer precis som jag att åka till Furuboda för att delta i det fyradagarsläger som arrangeras är över nyårshelgen - och hon hade till och med ringt Furubodas kansli för att kolla vilka som skulle ingå i ledarteamet. Till min stgora glädje fick jag veta att Jörgen Lithell kommer att vara en av ledarna - det kommer självklart att bli jätteroligtr att återse alla andra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0