Gott Nytt År!

Vid halv fyra i eftermiddags fick jag ett mail från Furubodas kortkurschef (lägerchef), ett mail som desutom även gick ut till alla andra som skulle ha deltagit i det nyårsläger som på grund av pandemirestriktionerna fick ställas in med kort varsel. I mailet fanns en länk till ett 51 minuter långt klipp där de ledare som skulle ha haft hand om nyårslägret medverkade, förutom lägerchefen Annica Nordqvist var det bland andra Jörgen och Veronica Lithell. Jag saknar dem allihop jättemycket men hoppas givetvis att lägren i sommar kommer att kunna genomföras - givetvis under förutsättning att restriktionerna då har lättats. I övrigt har det varit en ganska lugn nyårsafton med god mat, promenad och TV-tittande. "Grevinnan och betjänten" har jag sett hur många år som helst nu och har inte tröttnat ännu. Snart är det dags att se "Tolvslaget på Skansen" på TV. I morgon blir det antagligen mest att ta det lugnt och på söndag planerar jag att besöka gudstjänsten i kyrkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0