Fest hos Jonkmans ...

... var vad som stod på agendan i går kväll. Lisa fyller nämligen år på tisdag io nästa vecka och jag fyllde år i onsdags (tack än en gång mamma för födelsedagslunchen!) så vi blev firade båda två. Jag hade målat en tavla till Lisa och den blev hon jätteglad för, mer exakt så målade jag tavlan redan för typ ett och ett halvt år sedan och Lisa har uppenbarligen gillat den skarpt hela tiden :)  Efter presentöppningen var det dags för en mycket god middag i form av grillat kött, ugnsgrillad potatis- och grönsaksblandning och sallad. Till efterrätt blev det glass med kolasås och kaksmulor. Det bvlev en mycket trevlig kväll och nu tror jag att vi allihop ser fram emot mammas födelsedagsfirande om någon vecka, hoppas att vädret blir lika fint då som det var igår kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0