Lägrets första Solskenstimme ...

... har precis ägt rum vid utescenen och nu sitter jag i Furubodas restaurang och har just intagit en mycket god middag bestående av kebab och grönsaker. Dagens Solskenstimme innehöll tävlingar och allsång och dessutom sjöng jag och en annan deltagare, Cecilia Timgren från Stockholm, varsin låt inom ramen för programpunkten ”Öppen Scen”. Jag sjöng som sagt ”If That’s What It Takes” och Cecilia sjöng gruppen Kents låt ”Utan dina andetag”. Jag tycker att hon var väldigt duktig och resten av publiken tyckte samma sak. Nu är nästa programpunkt ”Andrum” klockan kvart i sju i ett litet rum bredvid samlingssalen och vid halv åtta startar lägerbålet i Friluftsaulan uppe i skogen. Jag kommer (givetvis!) att besöka båda peogrampunkterna och ser speciellt mycket fram emot lägerbålet eftersom man aldrig vet vad som skall hända - det enda som är säkert är att ledarna kommer att leverera diverse roliga programinslag. Mycket skratt utlovas med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0