Hej vänner ....

... och välkomna till rapporteringen från Furubodalägret. Jag anlände hit vid tvåtiden och har nu installerat mig på mitt rum. Har även träffat en del personer, såväl deltagare som ledare, som jag känner sedan tidigare. Bland ledarna finns bland andra Jörgen Lithell samt Erik Hyvönen. Har även just stött på min kompis Sophia Isaksson och det var givetvis roligt att ses igen. Under veckan kommer jag att uppträda under den programpunkt som kallas ”Öppen Scen” och för första gången sedan tidernas begynnelse velar jag in i det sista angående låtvalet, som denna gång står mellan Celine Dions ”If That’s What It Takes” och Calle Lösnitz’ ”Die In Your Arms”. Ikväll efter lägerinvigningen kommer jag att lämna skivan med låten till de musikansvariga ledarna så då måste jag ha bestämt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0