Gårdagens festivalkväll...

... var en fantastisk tillställning. Evenemanget började halv åtta men vi som ville kunde vid halv sju bege oss till folkhögskolan där man fick hjälp av lägerledaren Johanna att göra sig fin inför kvällen. Sedan var det disco hela kvällen i aulan. När jag skriver detta har vi precis packat ur rummen och lämnat våra nycklar i receptionen. Halv elva är det avslutning i aulan, därefter lunch och sedan kommer förhoppningsvis min taxi vid tvåtiden. Det blir, precis som vanligt, sorgligt att lämna alla vänner men jag hoppas ju att vi ses igen :) Jag har dessutom fått veta att när fakturan för Solskensveckan når deltagarna kommer det i det brevet också att finnas en anmälningsblankett till Furubodas Nyårsexplosion. Jag kommer definitivt att anmäla mig dit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0