Har precis sjungit duett med Jörgen ...

... under programpunkten ”Öppen Scen” som precis har gått av stapeln i Furubodas aula. Jag var nöjd med uppträdandet trots en mindre blackout i andra versens inledningsstrof. När jag berättade om det för Jörgen sa han bara: ”Jaha, men jag tycker att framträdandet gick väldigt bra!” Det visade sig att även Jörgen under vårt framträdande hade drabbats av en mindre blackout som för honom visade sig i att det var vissa ackord han glömde. Sången jag sjöng har text och musik av Jörgens halvsyskons mamma Lydia Lithell så framträdandet inleddes med att jag spontanintervjuade Jörgen om vem denna Lydia var. Nu närmar sig klockan elva så om cirka en timme är det dags att skjuta raketer. I morgon förmiddag efter frukost ska jag och några andra deltagare promenera till havet - jag tar givetvis elmopeden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0