Nyårslägret på Furuboda...

... har precis invigts och efter invigningen blev det middag följt av diverse roligheter i idrottshallen. Lägrets ”Öppen Scen” kommer detta nyår inte att äga rum på nyårsafton utan på nyårsdagen men det tycker jag är bra såtillvida att man då har lite längre tid på sig att bestämma låt. Jag är nu nästan säker på att jag kommer att sjunga ABBA:s låt ”The Winner Takes It All” och det blir i så fall ledaren Erik som kompar mig, men jag har som sagt inte bestämt mig helt ännu utan det kan ändras. Efter ”Öppen Scen”, som jag antar äger rum i aulan, kommer det dessutom att vara karaoke och även det kommer jag att delta i. Morgondagen kommer, liksom även nyårsdagens för- och eftermiddag, att innehålla olika slags workshops. För min del innebär nyårsaftonens förmiddag bakning i Furubodas träningskök medan eftermiddagen kommer att spenderas i restaurangen för att göra fint inför kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0