:’(

En av mina bästa vänner från Furubodalägren. Micki Granath från Malmö, avled natten till den 28 mars i år och mitt framförande av ”Du måste finnas” på Solskenstimmen på fredag kommer därför att tillägnas honom. När jag kollade min Facebook i förmiddags hade hans mamma skrivit på min sida och ville att vi skulle hålla en tyst minut för Micki innan jag sjunger. Lyckligtvis hade jag redan planerat just det - vilket Mickis mamma tackade mig för - och ledarna vet om det. När det gäller låtvalet jade jag funderat på Lydia Lithells sång ”Jag har hört om en stad” som ett alternativ men de ledare jag har talat med tycker alla att jag ska sjunga ”Du måste finnas” så då kommer jag att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0