Övning med Jörgen ...

... är en av de saker jag har haft för mig under eftermiddagen och det har gått bra så jag ser fram emot att framföra låten ikväll. Det kommer dessutom att bli så att jag och Jörgen sjunger låtens refräng som duett vilket är en idé jag fick precis innan vi skulle öva. Jörgen tyckte att mitt förslag var bra så det kommer att genomföras :) Efter övningen av ”Jag har valt att göra sällskap” hann vi också med att ”utom tävlan” och för att Jörgen ville det, sjunga ”Det enda jag vet” som även den är skriven av Lydia Lithell. När jag skriver detta har jag och ett gäng andra just gjort festfint i Furubodas restaurang. Snart är det dags att gå och byta om till finkläder och därefter samlas vi i matsalen för välkomstdrink, marshmallows och cakepops och därefter trerättersmiddag och diverse roligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0