21 september

Jag vil rikta ett stort tack till familjen Jonkman för en trevlig kväll :) En dag för tidigt firade vi ikväll Antons födelsedag. Att firandet tidigarelades en dag beror på att Lisa, Anton och barnen i morgon eftermiddag åker till Astrid Lindgrens Värld för att spendera helgen bland alla härliga sagofigurer. Även mamma samt Antons mamma var med vid firandet, som inleddes med att vi åt en fantastiskt god grön ärtsoppa. Det var första gången i livet som jag smakade just denna typ av soppa och jag måste säga att den var fantastiskt god. Till efterrätt blev det en likaledes väldigt god rawfoodpaj med hallon och blåbär och dessutom serverades småkakor som jag hade bakat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0