Gårdagens galakväll ...

... var på alla sätt en fantastisk tillställning. Ledarna höll fortfarande på med att ordna det sista i aulan när de första deltagarna - bland andra jag - anlände så vi fick vänta utanför. Ingången till aulan var stoppad med hjälp av ett band som skulle klippas när kvällen tog sin början. När klockan var halv åtta kom några festklädda ledare ut och en av dessa klippte bandet och därefter fick vi gå in. Till vänster om ingången fanns de målningar vi i Konstakademin har gjort under veckan och till höger fanns en bar där det serverades snacks och läsk. Kvällens första programpunkt var att ett band bestående av några lägerledare underhöll med en massa bra musik och sedan var det även dags för de två sista akterna av "Öppen Scen". Dessutom fick vi även höra Jörgen sjunga. Efter dessa uppträdanden var det dags för disco och en sak som - på ett positivt sätt - förvånade mig då var att jag faktiskt lyckades dansa länge - jag dansade dock inte så mycket att jag fick ont men, tro det eller ej, jag befann mig faktiskt mitt i vimlet och liksom de andra rundade jag aulan flera varv.
  När jag skriver detta är det snart dags för lägeravslutning i aulan. Det blir som vanligt jättesorgligt att lämna alla men jag hoppas att vi ses igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0