Kalas ...

... har pågått hela kvällen hos familjen Jonkman eftersom jag fyllde år i fredags, Lisa fyller år i dag och mamma på måndag så vi passade på att slå ihop allting till ett enda firande. Klockan fem samlades vi nästan alla hos Lisa, Anton och barnen. De enda som saknades var Mikael och Linus som just nu befinner sig i Liverpool. Kalaset började med att vi åt en mycket god måltid bestående av grillat kött med ugnsbakade grönsaker, sallad och två olika kalla såser Därefter var det dags för presentöppning. Jag hade köpt en roman till mamma och hon blev glad för den. Till Lisa gav jag en bok med olika recept på bland anat cupcakes och även hon blev glad. Det sista som hände den kvällen var att vi intog födelsedagsfika i form av kaffe till vilket det serverades en mycket god köpt chokladtårta med garnering av kolaglasyr och marshmallows. Dessutom hade jag bakat småkakor som blev väldigt uppskattade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0