Hej vänner ...

.,.. och god fortsättning på julhelgen :) I skrivande stund har jag städat lägenheten och ska precis börja packa inför Furubodalägret (förhoppningsvis hämtar taxin mig tio i tolv på fredag förmiddag :)
  Hoppas att ni har haft en bra jul :) Själv åkte jag till Lisa och Anton vid tvåtiden i lördags eftermiddag och efter en stund dök även mamma upp. Antons föräldrar var också med. Det första som hände var fika i kombination med Kalle Anka-tittande. Jag hade bakat en muk pepparkaka som blev väldigt uppskattad så det är fullt möjligt att jag bakar den fler gånger :) När Kalle Anka var slut var det dags för julmat och därefter kom tomten. Alla blev glada för de julklappar jag köpt till dem - exempelvis så fick Micke en kokbok med recept från det italienska köket -, själv fick jag bland annat pengar samt ett presentkort på Lindex. Presentkortet kommer jag sannolikt at spendera åtminstone en del av när jag drar in till centrum i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0