God Jul!

Hej och God Jul alla läsare! Nu är det snart dags för mig att bege mig till familjen Jonkman för en, får vi hoppas, trevlig julafton - det ska bli jättekul att träffa alla men det är det ju alltid :) och så är jag själv väldigt nöjd med alla julklappar jag ska ge till de andra :) Igår kväll bakade jag en mjuk pepparkaka som jag ska ta med mig, och jag har även, precis som förra året, gjort randig teaterkonfekt och nu har jag också, vill jag tillägga, blivit bättre på att färga mandeldegen i ljusa nyanser. Hemligheten är att tillsätta endast några få droppar av karamellfärgen och sedan blanda så att färgen fördelas jämnt i degen. Jag skulle även ha bakat kokosflarn med mandel men hade ingen sirap så det blev gaffelkakor istället men jag hoppas att även de blir uppskattade :)
 
God Jul allihop önskar Linda! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0