10 maj

Var ute en runda på stan nu i förmiddags eftersom det var, och fortfarande är, väldigt fint väder. Var inne på Åhléns en runda och passade även på att köpa Aftonbladet för att se vad som skrivs om de bidrag som tävlar i kvällens Melodifestivalfinal. Tyvärr missade jag den andra semifinalen men tycker att det var många väldigt bra låtar som tog sig vidare från den första - och hoppas förstås på Sanna ikväll. Jag blev otroligt glad när hon tog sig vidare från sin semifinal - trots att det inte alls var oväntat, hon är ju fantastiskt duktig och tävlar dessutom med en fantastisk låt :) På väg hem från stan stannade jag till vid Rönnekyrkan där scouterna hade loppmarknad. Bland alla besökare träffade jag ett par av mina vänner så det blev lite snack om ditt och datt och dessutom köpte jag en stayett som jag nu har ställt i vardagsrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0