Hej igen! :D

Nu befinner jag mig sedan ett par timmar tillbaka på Furuboda. Temat för årets läger är "Färgsprakande" och under veckan kommer vi ibland att umgås i grupper med färgnamn (typ Lila Gruppen och Cerisa Gruppen, den sistnämnda är den grupp där jag ingår). De intressegrupper (grupper som träffas under de hela lägerdagarnas förmiddagar med undantag av temadagen) som finns att välja mellan är Musik, Skapande i ateljén (som är den grupp som jag kommer att välja), Skapandegrupp Odla-Sylta-Baka, Idrott samt Upplevelse-Äventyr.
  Just det ja, Orian <3 är här i år, får se om jag springer på honom :) I övrigt har jag redan nu träffat en hel del av mina gamla vänner och kommer säkert att lära känna en del nya under veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0