En fantastisk kväll ...

... hade vi allihop igår trots att det inte blev samling i Strandstugan utan i Furubodas matsal. Att vi stannade på Furuboda berodde på att vädret var alltför blåsigt. Strax innan halv åtta var vi ett helt gäng som hade samlats utanför matsalen och väntade på att få bli insläppta. Väl inne introducerade först Veronica kvällens program. Om vi hade varit i Strandstugan hade en 13-frågors tipsrunda varit uppsatt längs vägen ner dit, nu fick vi i stället svara på dessa frågor på plats i matsalen och det gick bra det också. Med tanke på att ledarna hade startat en inspelning med vågskvalp så kändes det ändå som om vi var i Strandstugan. När alla frågor var besvarade fick vi byta lappar med varandra för att rätta varandras svar, själv hade jag 11 rätt av 13 vilket jag blev positivt överraskad över eftersom en del av frågorna var helt nya för oss (jag hade exempelvis ingen aning om att om man får en orange blomma så betyder detta "Du är min trogna vän"). Under kvällen fick vi även lyssna till vacker sång och musik av fyra tjejer ur ledarteamet, samt naturligtvis Jörgens sång och gitarrspel. När programmet i matsalen var slut bar det vidare till Björkebo där vi var  en ganska stor grupp samlade idag för att spela Singstar.
  Och nu ligger ännu en trevlig dag framför oss :) Jag vet att vi i den kreativa gruppen ska göra batik idag och det är något helt nytt för mig så det blir spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0