Matildas studentfest

VId halv fem igår eftermiddag fick jag skjutrs av pappa ut till Magnarp och Matilda hängde på. Det var naturligtvis många som ville fira Matilda, förutom våra kusiner Daniel och Johan och deras föräldrar fanns även familjen Wahlgren/Jonkman på plats och dessutom halvsyster Nina med lille Julius. När alla var samlade var det dags att äta en mycket god buffé bestående av bland annat fläskfilé, pastasallad, ost och blandad grönsallad. I studentpresent fick Matilda en massa bra saker som hon kan behöva när det blir dags att flytta till eget boende, exempelvis ett rivjärn, en osthyvel och en timer, den sistnämnda i form av en jordgubbsdekorerad cupcake. Till fika blev det en jättegod marsipantårta som mamma hade balkat. Under festen hann jag med att ta en hel del bilder som nu finns på min Facebook-sida. Det blev en trevlig kväll och strax innan klockan åtta var det dags för mig att ta taxi tillbaka till Ängelholm. Ett stort TACK till alla som förgyllde denna kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0