Fin avslutning på helgen :)

I söndags eftermiddag bestämde jag mig för att se om Lisa och Anton var hemma, de har ju ganskla nyligen flyttat till étt hus som ligger nära mitt bostadsområde. Mycket riktigt var de hemma och dessutom var pappa, Cia samt Antons föräldrar Benny och Bettan där. Naturligtvis inledde jag mitt premiärbesök hos Lisa och Anton med en husesyn och fick även se Miras och Williams sovrum på övervåningen. Måste säga att familjen bor i ett väldigt fint hus. Sedan var det dags för mat, närmare bestämt grillat kött med nypotatis och pastasallad. Mycket gott. Till efterrätt serverades en superb chokladkaka samt maränger, jordgubbar, vaniljglass och kaffe. Mat och husesyn var dock inte allt utan jag hade målat en teckning, föreställande Mira och William som harlekinpudlar och de blev glada för den vilket nu har inspirerat mig till att de närmaste dagarna måla mer. Tack alla som var med i söndags för en minnesvärd kväll! :)
William och Mira som pudlar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0