5 juni

Syster Matilda tar idag studenten från Rönnegymnasiets samhällsprogram med ekonomiinriktning. Som det ser ut nu så kommer jag att dra till Parkskolan och kolla på utspringet som äger rum klockan två, kommer dock att se till att vara där i god tid, blir det fint väder så kan man kanske nämligen räkna med att mycket folk samlas. Studentmiddagen kommer att äga rum hos mamma i Magnarp och eftersom Matilda får skjuts dit av pappa så har jag fått lov att hänga på men kommer att ta taxi tillbaka till Ängelholm senare på kvällen.
  Igår eftermiddag bakade jag en sats mördegskakor  - schackrutor - till studentfesten och jag hoppas att folk kommer att gilla dem. Vad som är kvar på agendan nu är dels att slå in studentpresenten och dels att välja kläder till ikväll. Gårdagen inkluderade förutom ovannämnda även ett frisörbesök så nu är min frisyr ändrad till det bättre :)
 
Grattis än en gång Matilda och även Grattis till Johan som har gått i samma klass men kommer att fira hemma hos pappa och Cia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0