Happy Birthday!

Fattar inte att jag redan är 30 år ... Vart tar tiden vägen? :)
 
 
Är precis hemkommen efter att ha spenderat några timmar ute hos mamma i Vejbystrand. Jag fick skjuts både till Vejbystrand och tillbaka till stan av familjen Wahlgren/Jonkman. Tidigare under eftermiddagen hade pappa ioch Cia varit hos mig och druckit kaffe. Av pappa och Cia fick jag ett Lindex-presentkort på 350 :- samt en elvisp och hemma hos mamma blev det ännu mer presenter samt att vi som var där (förutom jag och mamma alla syskon samt Caroline Wedelsbäck, Mira och William och även Lena och Lasse Carlsson tittade in en runda) åt smörgåstårta, följt av chokladtoscakaka och kaffe. Av fdamiljen Wahlgren/Jonkman fick jag en CD-box jag hade sneglat länge på, en som innehöll sex stycken CD-skivor och två DVD-skivor med Benny Andersson-musik. Presenterna i övrigt bestod bland annat av pengar och snygga förvaringsburkar. Nu återstår bara att se vad jag ska lägga pengarna på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0