Gott Nytt År (några timmar för tidigt)!

Nu återstår knappt fyra timmar av år 2012. Ungefär vid halv fyra i eftermiddags var jag hemma hos pappa och Cia för att önska gott nytt år. När jag kom dit höll de på att laga mat eftersom de skulle ha gäster på nyårsmiddag. Jag hade bakat en sats chokladmuffins som jag hade tagit med mig och det blev pappa och Cia naturligtvis glada för så vi får se om de kakorna blir lika uppskattade som de brukar bli. När detta skriva har jag ganska så precis tittat på "Grevinnan Och Betjänten" (en del traditioner kommer man inte ifrån, så är det bara ...).
  Jag har även fått veta att Lisa, Anton, Mira och William nu har flyttat till sin nya lägenhet. Nu är de bosatta på en gata som heter Västra Promenaden och ligger inne i centrum, ungefär vid Ica Supermarket. Den julafton vi firade hemma hos dem blev den sista i det huset men jag hoppas att de kommer att trivas där de bor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0