My birthday! :)

Har haft en mycket trevlig eftermiddag/kväll hos mamma i Vejbystrand. Blev hämtad av mamma vid kvart i två i eftermiddags och familjen Wahlgren/Jonkman samt Mikael, Matilda, Linus, Caroline och Hannah var redan där när vi anlände. Mikael var på altanen och höll på med att grilla flintastek. När alla var samlade på altanen var det dags för mig att öppna mina presenter. Jag fick bland annat ett presentkort på 500:- på Lindex samt ett par jättefina shorts. Nöär det var dags att äta flyttade vi in i köket eftersom det var för kallt att sitta ute någon längre stund. Till middag blev det flintastek, sallad samt hemlagad klyftpotatis med sesamfrön. Till efterrätt hade mamma lagat äppelpaj som serverades med vaniljsås. Dessutom hade jag bakat kladdkakemuffins - ungefär ett tiotal med och ett tiotal utan sockerglasyr och strössel - som blev väldigt uppskattade, Mira gillade dock de utan topping bäst. Efter maten byggde William med Duplo vilket resulterade i att hela vardagsrummet var fullt med Duplobitar som jag fick plocka upp :) och lite senare fick jag skjuts med mamma tillbaka in till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0