8 april

Bra nyheter: jag fick häromdagen brev från Furuboda och de har tagit emot min ansökan för lägret som anordnas i början av augusti. Är GLAAAD (och nu ska man "bara" vaska fram pengar :))!

Gårdagskvällen spenderades hos mamma i Vejbystrand, hon hämtade mig på väg hem från jobbet och så tog jag taxi tillbaka hem senare på kvällen. Förutom mig, mamma och alla barnen var Anton, Mira och William med och dessutom Mikaels och Linus''  respektive flickvänner Caroline och Hannah. Mira och jag satte oss och kollade på gamla foton en stund innan det var dags för mat. Det serverades kycklinggratäng med ris och sallad och till efterrätt blev det Matildas hemgjorda, MYCKET goda chokladmousse med jordgubbsdekoration samt Carolines hasselnötscupcakes med chokladfrosting och mandelmassa (även de var mycket goda), och dessutom hade jag, för första gången i livet, bakat kladdkakemuffins - något som jag med all sannolikhet kommer att göra om :) Jag hade beställt taxi hem till 20:30 och lyckligtvis så kom den nästan precis i tid. Så jag kan inte säga annat än att det blev en mycket lyckad påskafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0