En runda på stan ...

... hanns med nu i eftermiddags efter att veckans gympapass var avklarat. Förutom att jag gick inom ICA Supermarket för att köpa apelsiner och tandkräm blev det även en sväng i Lindex-butiken, egentligen bara för att kolla men jag kom faktiskt över en riktigt snygg klänning till det eminenta priset av 50:- (!), helt makalöst! Klänningens ordinarie pris var 349:- så där kan man säga att jag gjorde ett bra klipp. Dessutom kom jag också i dag över två akryldukar billigt (55:-/styck) i konstnärsbutiken som ligger mittemot Systembolaget. Har ännu inte packat upp dessa dukar eftersom jag har tänkt måla tavlor att kanske ge bort i julklapp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0