30 april

Vill passa på att tacka min familj för en toppendag igår :) Det första som hände var att pappa tittade upp till mig vid lunchtid för att säga grattis. Han hade även köpt en present som jag blev jätteglad för - det var en islandströja från modeaffären Quinte som ligger nästan nere vid torget. Just en sådan tröja har jag önskat mig men inte kunnat köpa eftersom den kostar 500:-. Senare på eftermiddagen blev jag hämtad av mamma för fortsatt firande i Vejbystrand. När vi kom hem till mamma hade Matilda och Linus kommit från skolan och lite senare dök även Lisa, Anton och Mira upp. Vi åt grillad fläskfilé med pommes frites och sallad. Till efterrätt blev det köpt glasstårta samt mina hembakta kokosdrömmar vilka blev väldigt populära. Det var så klart även dags att öppna de presenter mamma och Lisa hade köpt till mig. Jag fick en hel del kläder - bland annat en jättefin svart tunika med blommor - samt ett presentkort på 300:- på Lindex. När det nästan var dags för mig at åka hem dök Mikael och Caroline upp med tre trisslotter och en ask Noblesse. Jag är som sagt väldigt nöjd med dagen. Nästa gång jag ska ut till Vejbystrand blir redan nästa lördag, den 7 maj, eftersom det då är dags för Linus konfirmation, så jag kommer att köpa hans present nu i veckan :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad skönt att din dag blev så bra :)

2011-05-01 @ 17:45:22
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0