Studiebesök på torsdag ...

Sitter just nu på Arbetslivsresurs i Helsingborg och väntar på taxin. För någon vecka sedan när jag skulle hem blev henfärden försenad på grund av en kraftigt försenad taxi (vilket hade att göra med att chauffören var tvungen att köra en lång sträcka på en onödigt kort tid, ja ni fattar ...) så jag hoppas att taxin är i tid i dag.
  Kan för övrigt berätta att jag nu på torsdag ska göra studiebesök på Grafiska muséet i Helsingborg. Detta sker inom tidsramen för de träffar jag´annars går på här och därför behöver det inte göras några ändringar vad gäller taxiturer eller -tider utan jag kommer att få skjuts med en av handledarna från Arbetslivsresurs till Grafiska muséet och tillbaka igen. Detta studiebesök är ju ingen garanti för jobb men det känns bra att¨det äntligen händer något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0