Uppsatsjobb ...

... är vad mina senaste dagar huvudsaklligen har bestått av - vilket ju är helt naturligt när jag nu är så nära detta mål som till en början kändes ouppnåeligt. Vad som har skett med uppsatsen under dessa dagar är bland annat att den avslutande diskussionsdelen har kortats ner något. Orkar inte rabbla upp allt man gör med uppsatsen eftersom det just nu "bara" rör sig om mindre detaljer. Nästa måndag, den 22 mars, är det återigen dags att åka till universitetet för en så kallad "checkstation". Med checkstation menas att vi som skriver C-uppsats träffas för att tillsammans redogöra för vad var och en sysslar med på sitt håll, det vill säga vad vi har för olika uppsatsämnen, hur vi jobbar och hur arbetet fortskrider. Innan checkstationen ska jag dessutom träffa min uppsatshandledare igen för att snacka om den stundande framläggingen, och kanske också för att jag ska få veta hur jag ska gå vidare och förhoppningsvis avsluta arbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0