The end is near ...

Tänkte rapportera lite om hur uppsatshandledningen i eftermiddags förlöpte. När jag anlände till våning 3 på Språk- och litteraturcentrum var min handledare tyvärr upptagen för tillfället eftersom hon även är handledare åt andra studenter som, precis som jag, skriver C-uppsats denna termin. När det äntligen blev min tur fick jag ett mycket glädjande (?) besked - det är nämligen dags för mig att lägga fram uppsatsen om exakt fem veckor, den 26 april, och det är redan klart vem som blir opponent. Jag har själv inte hunnit opponera på någon uppsats ännu men kommer att göra det senare denna termin, närmare bestämt i maj. Det känns lite smått overkligt att vara nästan färdig med en sådan sak som en C-uppsats - när jag började med detta omfattande arbete trodde jag faktiskt att jag förr eller senare skulle ge upp, men det gjorde jag inte. Vågar man säga att man innerst inne ser fram emot att äntligen få detta undanstökat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0