Uppsatsjobb och tentaresultat ...

Har nu (för några tinmar sedan) ätit lunch och dagen i övrigt har hittills bara handlat om uppsatsjobb. Tänkte ta en sväng till biblioteket för att kolla en del saker i uppslagsverket "Svenska Akademins Grammatik" som har betydelse för mitt uppsatsjobb men tar det i stället antingen typ vid tiotiden i morgon förmiddag eller på fredag (torsdagsschemat är redan fullt för min del ...). 
   Fick även i går reda på resultatet av den engelskspråkiga hemtenta jag skrev i delkursen "Världens språk". Faktiskt så blev det ett VG så det som är kvar är resultatet av den inte alls lika enkla tentan i språkinlärning. Medan jag väntar på det är det ju lika bra att ägna så mycket tid som möjligt åt uppsatsarbetet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0