22 januari

Det verkar som att bloggen har sovit en törnrosasömn igen. Nåväl ...

Var i Lund i eftermiddags för uppsatshandledning vilket man nu börjar bli van vid. Har också fått reda på, angående hemtentorna i lingvistik, att den ansvarige läraren kontaktar oss via mail när de är rättade vilket betyder att det än så länge äf för tidigt för mig att ta ut seger eller nederlag i förskott. Så i stället fortsätter uppsatsarbetet, men kanske inte just i morgon när det är lördag och jag känner för att ta det lugnt för första gången på jag vet inte hur länge. När detta skrivs har jag faktiskt redan lagat morgondagens lunch. Har nämligen slängt ihop fyra portioner tomat- och lökpaj varav en av dessa portioner utgör min lunch i morgon medan jag fryser in de andra till senare tillfällen. De gånger jag lagar storkok blir det ofta just pajer och gratänger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0