Packning och gröna mandelkakor

Var  och handlade i förmiddags och känner att det är bra att ha det gjort nu när det bara är ett par dagar kvar till jul. Förutom att de vanliga inköpen gjordes - mat och hygienartiklar - så köpte jag  även mandelmassa och hasselnötter.  Så nu i eftermiddag har det stått bakning på schemat eftersom jag kommer att bjuda på mormors klassiska mandelkakor till julfikat på fredag. I detta nu håller jag även på att packa eftersom jag ska sova över hos pappa natten till julafton. Det blir mtycket packning eftersom både julklappar, en del hygienartiklar och ombyteskläder ska med. Jag har packat de flesta julklapparna i min shoppingvagn men eftersom inte alla fick plats så får jag se om jag har någon väska där jag kan lägga resten av sakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0