Julklappsfixande

Gårdagskvällen spenderades bland akrylfärger och dukar eftersom jag passade på att måla de minitavlor jag har berättat om i ett tidigare inlägg. Det handlade alltså om att måla de tänkta "tablettasktavlorna" till Mira och William. Nu har de legat och torkat och jag kommer att slå in dem under dagen. Sedan är alla julklappar fixade för min del.
  På fredag är det alltså julfirande hos pappa som står på agendan och därefter - för min del - övernattning, vilket pappa erbjöd när han och jag talades vid i telefon. På julaftons eftermiddag blir jag hämtad av Lisa och Anton vid tvåtiden, sedan äker vi till Björkhagen för att spendera kvällen hos dem. Igår eftermiddag ringde jag Serviceresor för att beställa taxi hem men tyvärr fanns det bara en eneda ledig tur på hela kvällen - klockan 18:30 vilket jag tycker blir för stressigt - så jag kommer att få skjuts av Anton också när jag ska hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0