Tankar från Furuboda

Sitter i biblioteket på Furuboda och skriver i väntan på att Solskensvecka 2 ska starta.Jag har fått ett rum (själv igen) på internatet och det betyder att jag gott och väl fickplats medmin elmoped som direkt sattes på laddning. Temat för Solskensveckan är typ "Tidsresan", låter spännande och vi får se vad det innebär. Som vanligt är lägerdeltagarna indelade i olika grupper beroende på var på området vi bor,och jag tillhör gruppen "90-tal". Har i skrivande stund träffat flera av mina vänner som jag ser frame mot att gha några riktigt roliga dagar tillsammans med. Vad gäller mitt val av intressegrupp såhar jag  bestämt mig för att välja "Skapande", vilket beror på att jag aldrig har valt den gruppen innan och det kan vara kul att testa något nytt.
  Vidare har jag sett på deltagarlistan att en viss Orian Repede också befinner sig på Furuboda denna vecka, hmm, roligt, får se om man springer på honom :)

Kommentarer
Postat av: cissi

Hej, hur står det till med dig idag då? :)

2010-08-05 @ 14:12:56
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Lisa

Åh, Orian;)

2010-08-08 @ 09:54:07
URL: http://lisaihagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0