MC-åkning och film

Gärdagens eftermiddag blev lite speciell, det var nämligen så att Solskenstimmen uteblev eftersom det stod motorcykelåkning på schemat. Vi fick nämligen besök av en motorcykelklubb från Hörby och fick möjlighet att testa på både fyrhjulig MC samt MC med sidovagn. Jag testaxde MC med sidovagn vilket var en RIKTIGT häftig känsla även om jag behövde hjälp att komma i fordonet eftersom fotsteget var lite väl högt upp, men det gick bra. För dem som ville fanns även möjlighet att åka Furubodas minitåg - ett sådant tillfälle vill man ju inte missa så det blev även en tur med tåget.
  Kvällen ägnades åt filmvisning och det fanns tre olika filmer att välja mellan. Inne i två salar i skolhuset visades "Bröllopsfotografen" och "Livet är en schlager". Jag valde att bege mig till biblioteketr för att tillsammans med ett gäng andra deltagare se "Mamma Mia!". Det var första gången jag såg hela filmen och jag tycker att den är riktigt bra vilket även de andra som såg den verkar tycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0