Oppositionen över ...

Det var faktiskt riktigt nervöst att komma ner till Lund i eftermiddags för att försvara uppsatsen, men det visade sig bli långt ifrån så läskigt som jag hade trott att det skulle bli. Opponenten hade mest positiva saker att säga - baland annat tyckte hon att jag tog upp en del bra saker i diskussionsdelen -, så det jag har kvar nu är dels att göra de ändringar som behövs göras imanuset, dels att själv opponera på någons uppsats - man ska både ha lagt fram sin uppsats själv och opponerat på någon annans uppsats för att kunna få betyg på kursen. Jag vet ännu inte vilkwen uppsats jag kommer att oppponera på men det visar sig längre fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0