Framläggningsversionen av uppsatsen är nu inlämnad ...

I söndags kväll var det äntligen dags att lämna in den version av C-uppsatsen i svenska som ska läggas fram. Jag mailade uppsatsen till min handledare som sedan vidarebefordrade den till den student som ska granska den. Runt den 19 april kommer jag sedan att få hennes kommentarer via mail och detta innebär att jag nu kommer att sitta som på nålar i typ en vecka. Får väl hitta på andra saker att fördriva tiden med så att man slipper ha detta hängande över sig :) Sedan äger oppositionen rum måndagen den 26 april, så det återstår att se om min födelsedag på torsdagen i samma vecka kommer att innebära firande eller sörjande ... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0