Spindel

Fram till i går har jag inte sett en enda spindel i min lägenhet, men någon gång ska kanske vara dem första ... I går kväll när jag skulle duscha kände jag att något satt på min arm - och när jag tittade efter så var det - just det, en spindel :P Antagligen har den kommit upp genom avloppet och klättrat upp den vägen. Och vad gjorde jag? Jo, jag SLÄNGDE i väg spindeln på golvet - första gången någonsin jag har vågat ta i en spindel men jag tror inte att det är någon garanti för att min rädsla för spindlar är borta. Lite senare såg jag den igen och lyckades mosa den med en bit toalettpapper. Det kanske är en idé att fixa en flugsmälla till badrummet också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0